Erdoğan’dan Bakan ve milletvekillerine sert uyarı: Kayıtsız kalan bedelini öder
Önceki gün gerçekleştirilen AKP MKYK toplantısına, iktidar kanadında yaşanan iletişim ve performans sorunları damga vurdu. Türkiye gazetesinden Emrah Özcan’ın haberine göre Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, hem MKYK hem de kabine üyelerine yönelik uyarılarda bulunarak ‘sahada yeterli performans gösterilmediğine’ dair eleştirileri gündeme taşıdı. Edinilen bilgilere göre Erdoğan, kurmaylarına şu talimatları verdi: “Bizim işimiz hizmet etmek, sahadan siyasetçinin ilettiği sorulara cevap vermektir. Sahadan sizlere iletilenler görmezden gelinemez. Bu yönde şikâyetler geliyor. Yetki sahipleri siyaseti ciddiye alacak. Siyasetçilerin vatandaş adına ilettiği taleplere kayıtsız kalınmayacak. Tespit ettiğimiz eksiklikler var. Kimse kendi görev alanına girmeyen şeyleri yapmayacak. Siyasetçi de yetki sahipleriyle…